Sunday, April 14, 2013

bad mood?

suka sangat
tajuk bahasa lain
entry bahasa lain
asal kau faham sudah laa kot
--'

hari ni
ada sesuatu yang terjadi
dan ia buat aku sangat tak ada mood nak study
or buat sesuatu yang di senaraikan 
di dalam senarai priority
aku hanya mampu mengeluh
haih

aku tak nak cerita apa yang terjadi
cukuplaa seharian aku berdiam diri hari ni
ehmm

kisahnya aku ada paper mid term esok
petang esok
tapi aku hanya baca sikit jer
( dah baca dah actually - aku rasa laa )
* aku tak tau  - aku belajar cara lain kau belajar cara lain
kot
so yeahhh -_-

tu ayat nak sedapkan hati jer sbnrnya
whatever laa

ok back to story
so bila aku tak rasa yang aku study bnyk
so aku jadi risau
tapi masalahnya nak baca tak dak mood
and tak masuk
sedih weyh
tak suka situasi macam tuh

so tadi aku keluar
seorang
sebab semua nak study
aku xnak kacau
tak jauh pun aku keluar
masih di area shah alam

aku tak tau laa
serabut sikit aku hari ni

haha

tapi tapi tapi
aku dah ok dah sekarang

aku tahu
aku ada ramai orang yang sokong aku
dan sebab itu jugak laa aku mampu nak senyum balik sekarang :)

esp to my besties
sakinah and haziq laa
both do understand me a lot
aku call jer pun tau aku tak ok
haha

I am so glad that I have them in my life :)))

and also those yang aku text
and yang aku call
and yang aku ceritakan masalah aku
(mostly yang aku rasa dekat dan ada percentage nak jumpa laa)

yang sentiasa setia mendengar
dan sewaktu dengannya

aku tak mampu nak senaraikan siapa
ada sesetengah kepunyaan sesetengah pihak
kang kalau ada yang cemburu
aku pulak yang kena satgi -_-

tapi aku happy sebab 
aku tahu ramai yang senantiasa menyokong di belakang aku
cuma aku jer laa
perasan atau tidak

maaf jika aku tak layan sesetengah macam tak sama berat ke apa ke
tapi aku berharap sangat
walau di mana pun anda
walau siapa pun anda

aku berharap semoga Allah sentiasa berkati kalian semua
aku gembira sangat
yang kalian semua senantiasa berdiri menyokong 
dari belakang
atau dari mana2 sisi pun

thanksss a lot

***

those yang close dgn aku
mungkin boleh terus trace kalau aku bad mood
sebab aku jarang buat muka tak happy depan diorang
and kalau kau jenis sekepala
aku akan excited sungguh bila bercakap dengan korang
( tu yang diorang cakap laa LOL )
sebab aku memang bnyk cakap
kot
aku rasa laa
haha
-_-

so bila aku berdiam diri tu
maknanya ada sesuatu lah tu

sesuatu lah sangat kan
haha

p/s :
 masalah aku sbnrnya bukan pasal pelajaran
yang ada kat atas nih tu sampingan 
dan aku tau aku patut ambil berat
-_-

***

ok korang
take care ^^


No comments:

Post a Comment