Saturday, February 8, 2014

My first birthday present


semalam hari jadi aku yang ke 21
aku tak buat apa sangat
sebab memang selalu mcm tu pun
selalunya tak sambut
haha

tapi aku okay je
sebab mmg tak biasa buat kan
makanya , aku buat apa yang selalunya 
menjadi rutin harian

disebabkan sekarang ni cuti
komputer riba ni memang selalu ada di hadapan mata lah kan

hari ni
8 hb
teman serumah aku
( rumah sewa )
dia text aku
sebentar tadi
( beberapa puluh minit yang lepas )
dia suruh aku bukak asianfanfic
sebab ada benda pelik

( sebab dia ~ nama dia azie ~ aku panggil dia kakak ~)
letak link di dinding ( wall ) aku
jadi susah sikit nak tgk
dia letakkan apa di situ
(disebabkan aku buka di telefon bimbit)

okay
jadi aku pun buka lah
( dekat komputer riba )
lepas tu aku buka link yg di beri
lepas tu aku nampak benda ni
terus rasa nak nangis


ini berada di bahagian "foreword" cerita



ini di akhir cerita 
" Prolog" bahagian satu



aku rasa nak menangis baca cerita ni
sebab kenal watak dalam cerita ni kan
and kak azie tahu aku minat diorang

syaf _ AKTF tu nama aku di sana
kalau ada yang sudi nak baca cerita
silalah * haha / "promote" lah kunun

aku terharu sangat
sebab kak azie siap tulis cerita
sebab aku tahu nak tulis cerita bukan senang
dan dia bagi sebagai hadiah hari jadi

thank you so muchhh !!!

dan sekarang aku teringat kat diorang 
sangat2
( kak ana dan kak azie )
diorang memang roommate yang sekepala
pokok cerita
kalau diorang xde masa kat shah alam
aku tak tau aku macam mana

terima kasih sebab jaga adik yang degil ni
hehe
dan aku akan cuba jadi adik yang baik utk korang
eceh XP
( di seremban nanti pun kitorang duduk serumah lagi )
yeay

okay macam terlebih pulak

tu je nak cerita kat entry ni
tak boleh nak tulis panjang
nanti menangis lagi
LOL

okay saja je macam gimik cerita

tunggu entry berikutnya

( mood : gembira )

No comments:

Post a Comment